איבחון בריאות באמצעות החושן

אבחון האבנים

משמעות אבחון האבנים?

הדבר הנפלא באבחון אבנים הוא שהוא מאוד מדעי, אך גם מאוד מבוסס על אמונה. התוצאות יסודיות ומזהות את הסיבות מאחורי הבעיה, ולא רק את השורה התחתונה, כפי שקורה לרוב ברפואה הקונבנציונלית.

כיצד מתבצע האבחון? הגוף שלנו מחולק למרכזי אנרגיה. לכל מרכז אנרגיה יש תפקיד משלו. כאשר אנו סובלים ממחסור באנרגיה או מחסימה של אנרגיה, המוח שלנו מקבל סימן בצבע. צבע הוא הדרך שבה המוח שלנו מתרגם את התדר האנרגטי..

אנחנו עומדים מול קופסה מחולקת לתאים, כשבכל תא סוג אחר של אבן.

לכאורה, בחרנו את זה שאנחנו אוהבים, אבל למעשה הבחירה שלנו מונעת על ידי סימן הצבע במוחנו.

זה מסביר את הצד שלנו בתהליך הבחירה. ועתה לאבנים… אלו אבני חושן, תולדותיהן ונגזרותיהן, כפי שכתב רבי בחי. אבנים אלו שונות מכל האבנים הגיאולוגיות ביקום. הם מכילים את אותם מינרלים שיש לנו בגופנו. כל מינרל גורם לאבן להיות בצבע שונה, ועכשיו, אנחנו סוגרים את המעגל:

אם בחרנו אבן שמסומנת על ידי המוח שלנו, וצבע האבן נקבע על ידי המינרל שלה, אז אנחנו בעצם בוחרים את המינרל שאנחנו צריכים. כך, כתוצאה מתהליך האבחון, נוכל לתת למטופל את האבנים הנכונות עבורו, שיסייעו למטופל לפתור את בעיותיו או כאביו. חשוב מאוד שאדם יבחר את האבנים שלו בעצמו. יתכן ומספר אנשים יסבלו מאותה תופעה, אך כל אחד מסיבה אחרת הגורם לתופעה זו, ולכן עדיף שכל מטופל יקבל פתרון אחר שיעזור לו/ה.

 

דוגמה: כאב ראש הוא בעיה ממנה סובלים אנשים רבים, והוא נגרם ממגוון סיבות שונות. אצל מטופל אחד הסיבה היא מתח נפשי ולכן בנוסף לאבנים שסופגות את הכאב ביעילות רבה, יקבל המטופל אבנים שיעזרו לו להגיע למצב של סטרס נפשי מופחת, אבנים שיעזרו לו להישאר רגוע ונינוח. באותם מצבים שבעבר גרמו לו ללחץ. לפיכך, העזרה שהוא מקבל היא אמיתית ויעילה. לא רק שכאבי הראש נעלמים, אלא שהם לא חוזרים כיוון שהוא קיבל טיפול לבעיה האמיתית, ולא רק לסימפטום שלה. לא נתנו לו משככי כאבים אלא התמקדנו בסיבות לכאבי הראש וטיפלנו בהם.

מטופל אחר עלול לסבול מכאבי ראש עקב בעיות במערכת העיכול שלו. עצירות חוזרת עלולה לגרום לכאבי ראש, וברור שיש לטפל בשורש. המטופל יקבל טיפול שיחזיר את מערכת העיכול שלו למצב מאוזן, וייהנה משני יתרונות: סיום העצירות ושל כאבי הראש. מקרה נוסף של כאבי ראש עלול להיגרם מלחץ תוך עיני (לחץ מאחורי העיניים). ברור שזה מצריך אבנים שונות – אבנים שיאזנו את מצב העיניים, ובמקרה הספציפי הזה גם יגרמו בעזרת ה' להיעלמות כאבי הראש. דוגמה קלאסית נוספת: דיכאון. הסימפטומים נראים זהים, אך הסיבות שונות לחלוטין. כאשר אדם נוטל תרופות נוגדות דיכאון, הם מנטרלים את הדיכאון לזמן מה, אך מכיוון שהגורמים השורשיים לא נוטרלו, בשלב מסוים בזמן הבעיה תחזור על עצמה. לעומת זאת, אם יזוהה הסיבה השורשית, מה שעושה שיטת אבחון זו, נגלה, עם המטופל, איזה מרכז אנרגיה זקוק לאיזון.

אצל מטופל מסוים הבעיה עשויה להיות בתחום הרגשי, ועלולה לדרוש טיפול על מנת ליצור איזון. אצל מטופל אחר, ייתכן שהבעיה נובעת משפע של מחשבות או זרימה מתמדת של מחשבות מטרידות. ברור, יידרש סט שונה של אבנים כדי ליצור איזון. גורמי השורש במקרים מסוימים שונים לחלוטין, ועשויים לנבוע מ"מקום רחוק", בתת-מודע, או מחוויות ילדות כמעט נשכחות שצצות מדי פעם, ובמקרה שהארומה שלהן מספיקה כדי לגרום לדיכאון או מלנכוליה. במקרים אלו, האבחון חשוב במיוחד, מכיוון שאנו רואים בבירור כיצד לרדת לעומק הבעיה. המטופל מרגיש שהתרופה הקונבנציונלית רק מסיטה את תשומת הלב מהבעיה.

גם אם הוא זקוק לטיפול תרופתי, כדאי לעבור גם תהליך אבחון, ועל סמך תוצאותיו לטפל בגורמים לבעיה. במקרים רבים, חולים מקבלים אבנים ומצבם משתפר באופן דרסטי עד כדי כך שהרופא הקונבנציונלי מפחית בהדרגה את מינון התרופות.

עגלת קניות